6 Hónap 15 nap

Sziasztok!

A cím már nagyon érdekesnek tűnhet számotokra igy első látásra. Mit is jelenet a 6 hónap 15 nap? Azt, hogy ennyi ideje vagyok jelenleg önkéntes itt Nyíregyházán a Köz-Pontnál. Egy kicsit a tapasztalataimról élményeimről fogok nektek most mesélni, hogyan éltem meg az eddigi időszakot.

Mint minden újonnan érkezőnek kell idő, hogy beleszokjon a környezetbe. Hiszen nem csakhogy más városba még más országba is költöztem erre az időszakra. Amit már izgatottan vártam. Az elején nehezen ment, hiszen új emberek vettek körűl, olyan városban költöztem ahol előtte életembe egyszer jártam. De az itt dolgozók elképesztően segítőkészek és kedvesek voltak és még a mai napig azok. Hiszen bármi problémával lehet hozzájuk fordulni.

Nagyszerű lehetőségnek éltem meg, hogy eljöhettem hiszen azt a nyelvet beszélhetem az országban ami az anyanyelvem, hiszen tudom, hogy itt senki nem néz le ha igy szólalok meg. Megnyugvás volt számomra az első pillanatól kezdve hogyha bementem a boltba nem féltem attól, hogy helytelen lesz az amit mondani fogok. Így nagyon örülök a döntésemnek, hogy ezt a projektet választottam és Magyarországot.

Nagyon sok érdekes dolgot tanultam eddig, nagyon sok új fiatalt ismertem meg, sok élményt gyűjtöttem már csak ez alatt a 6 hónap alatt is.Kirándulásokon vettem részt, bábelőadásokon és még sok tevékenységen ami nagyon nagy élmény volt számomra.

Azt tudom javasolni mindazoknak akik gondolkodnak ilyen projekteken való részvételen, hogy vágjon bele, nem éri meg kihagyni.

S.Timi-Nyh

Leave a comment