A nagy pénzrablás

Sziasztok.

Gondolom már mindnyájan hallottatok A nagy pénzrablás című sorozatról. Hiszen minden tele volt ezzel a sorozattal az elmúlt években. A sorozat hamarosan véget ér hiszen utolsó évad  első őt része már ki is dobták Netflixre.A következő részek pedig December 3-án érkeznek.

Miért is szeretem ezt a sorozatot?

Azt tudom elmondani, hogy valahogy engem sosem kötött le ez az akció kategóriájú sorozat vagy film. De amikor rátaláltam erre a sorozatra és megnéztem az előzetesét egy kicsit szkeptikusan álltam hozzá. De ahogyan haladtam a storyval annál inkább érdekesebbe kezdett válni a számomra. Minden karakter már és más, de mégis egy emberként tudnak dolgozni, ha arról, van szó. Szeretem az alaposan kifejlesztett terveket, hogy mindenre találnak megoldást a Professzor segítségével.

Miről is szól ez a sorozat?

Ennek a sorozatnak az alapkonfliktusa rém egyszerű. Adott egy bűnözőkből álló banda, élükön egy idealista vezetővel, akit Professzorként emlegetnek.  A csapat a madridi Királyi Pénzverdébe akar betörni, hogy az ott található pénzjegynyomdában egy életre elegendő bankjegyet nyomtassak maguknak. A terv szerint 11 napot töltenek el az épületben és 67 túsz segítségével tartják távol a hatóságokat. A Professzor elképzelése szerint az akciót erőszak nélkül, a közvélemény empátiájának megnyerésével hajtják végre, így tartva sakkban a hatóságokat. A tökéletesnek indult terv persze nem úgy sül el, ahogy kellene, így a banda tagjainak minden fortélyukat be kell vetniük a túlélés érdekében.

A néző eleinte nem érti hogyan is tudná bárki is elhúzni egy sorozatot 5 évadon keresztül azzal, hogy pár rabló bent van egy pénzverdébe. De csak halad a sorozattal és egyszer csak ez a történet véget érnem mindegyikük jut ki élve a rablásból. De amikor elkezdik tervezni egy újabb rablás tervét kezd újból izgalmassá válni a történet.

Nem szeretnék azok számára spoilert adni akik még nem látták és szeretnék megnézni. Szerintem egy remek sorozat amit hétvégén vagy hétköznap egy nehéz nap után leülsz és megnézel pár részt belőle.

Remélem felkeltette az érdeklődéseteket. Jó sorozat nézést.

A La Casa de Papel 30 legjobb mondata | Önsegítő források

Leave a comment